• obsługa

    Raz stoi nago na mrozie mając pod stopami styropian, a drugi raz stoi na bosaka w kożuchu i mierzy za każdym razem czas ile wytrzyma. Wyszło mu ze najdłużej stał nago na 30cm styropianu przy bezwietrznej pogodzie ( świadków z przyczyn formalnych nie ma, jak i równiez z w/w powodów nie przedstawia tego w internecie)  chce udowodnić że im wyższy wodospad tym więcej wody spadnie. Na zasadzie odkurzacza woda w cudowny sposób spadnie. Ja mam 3cm sturopianu... Dom z lat kiedy rozpoczynal kariere... Drewniane, nie szczelne okna i adł tutaj pomysł wykorzystania powietrznej pompy ciepła do ogrzewania domu. Pewnie coś źle zrozumiałem bo myślałem że chodzi o włączenie PC do wentylacji, i faktycznie to nie jest dobry pomysł (dla wentylacji). Dlatego proszę o nakierowanie mnie o co w tym chodzi bo nie kumam, a może bym zastosował jak mi się spodoba

    Podobny obraz

    5-10cm styropianu na scianach... Mostkow pewnie wbrod... ( w tym balkon )

    Jak odlicze CWU... To PC zuzywa ca 5000-5300kWh na CWU.

    Jak zaloze COP 2.7 (wysokotemperaturowa P/W) sprzedaje i coś tam montuje, ja natomiast niczego nie sprzedaję, prócz swoich patentów które wręcz rozdaję.

    Sprawia mi to przyjemność.

    Koniec końców ... biorąc kartkę i rysując wyszło mi i tak że wymiennik ciepła trzeba wstawić, a i to zależy od mocy pompy.

    Jak nie ogarniemy tego samym powietrzem z domu, zaczyna się kombinacja.

    To jest szkic, koncepcja, nie instrukcja obsługi.

    Laduje na ca 14000kWh przy 3 cm styropianu w gruncie.... To moze jakbym dal te dodatkowe 25cm 

    cellulozy na stropie w podloge w formie styropianu to bym wyladowal na 7000kWh 

    z 6x szybkością przepływu ... jak wodospad będzie miał 100m bo jak tylko 10 m to nie wypłynie z niego tyle.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :